sobota, 14 maja 2011

Craft Artwork...

Natrafiłam na tę stronę całkiem przypadkiem, ale już wiem, że będę tam częściej zaglądać. Polubiłam te malutkie formy i myślę, że raz na jakiś czas można zmierzyć się z tematami, które proponują Dziewczyny z Craft Artwork. Przygotowałam dwie prace: MOO pt. "Niebieski i różowy" oraz trinchies "Moja pierwsza lalka - retro". Barbie a'la lata 60-te, zresztą nie zapominajmy, że ta najbardziej rozpoznawalna lalka skończyła jakiś czas temu 50 lat, więc chyba w klimat retro się wpisuje :) A tak prywatnie, to mnie tam nigdy do niej nie ciągnęło...

2 komentarze:

Zanka pisze...

Swietne, ja uwielbiam motyw klatki a w rozowym wydaniu wyglada bardzo ciekawie :) Trinchie tez pieknie skomponowalas kolorystycznie. Pozdrawiam i dzieki za odwiedziny!

Unknown pisze...

Wspaniałe prace