poniedziałek, 25 marca 2013

Wspomnienie lata...

Aby oderwać się myślami od tego, co aktualnie za oknem, postanowiłam oskrapować zdjęcie z ubiegłorocznych wakacji. Pogoda wówczas również nas nie rozpieszczała, ale było zdecydowanie cieplej... 


Stonowanym odcieniom papieru "Forever - Na zawsze" nadałam życia za pomocą zielonej mgiełki, natomiast gotowe chorągiewki z Papieru "Love letters - Listy miłosne" przerobiłam na żółte dzięki tuszowi wodnemu w kolorze Yellow.
 

Więcej informacji na temat użytych przeze mnie materiałów ze sklepu 13arts znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

zielenie pisze...

Podziwiam scrapowe zdolności bo ja kompletna noga:)
Natomias pozdrawiam najserdeczniej i nieśmiało zapraszam do siebie:)
zielenie.blogspot.com

maj. pisze...

Jaki lekki i wiosenny!

Caro-ART pisze...

Śliczny :)

Chimera pisze...

Przepiękny jest! Uwielbiam deszczowe klimaty :)

igła i nitka pisze...

Świetny scrap! Najbardziej urzekły mnie te kropelki i błyszczący napis jakby zmoczony deszczem:)

SanDee1899 pisze...

Absolutely fab. Love it a lot !
XOxo SanDee

Boei pisze...

Cudowny! Świetnie przedstawiłaś deszczowe klimaty;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny!!!
Świetnie skomponowany!!!
Do tego piękne, energetyczne kolory :D
:*

Magda Wisiorek pisze...

Cudne kolory! Deszcz i soczysta zieleń - to jest lato. Pozdrawiam :)

Bea pisze...

Świetna fota w super oprawie!