piątek, 9 sierpnia 2013

Księżna Daisy von Pless...

Zafascynowała mnie ostatnio historia zamku Książ i jego ostatnich mieszkańców, a zwłaszcza księżnej Daisy. Fotografie tej pięknej kobiety oczarowały mnie do tego stopnia, że postanowiłam jedno z nich umieścić w swoim artjournalu.


Tło tej strony wykonałam przy użyciu kredowej mgiełki w kolorze Lilac oraz tuszy wodnych: różowego i fioletowego. Dodałam również fakturę za pomocą medium żelowego. Wykorzystałam też NOWOŚĆ, czyli farbkę wodną w kolorze różowym.
W dwóch miejscach nałożyłam przez maskę oraz pomalowałam nią ramkę - nierozwodniona bardzo dobrze kryje :)


Więcej informacji na temat użytych przeze mnie materiałów znajdziecie na blogu 13 arts :) Zapraszam!

3 komentarze:

Chasia pisze...

Świetnie uchwyciłaś klimat :)Mediowo "wymiatasz"!
Byłaś w Książu (koło Wałbrzycha)? Ja tam jeżdżę dosyć często i uwielbiam historie związane z tym zamkiem i rodziną Hochbergów - w końcu to trzeci co do wielkości zamek w Polsce.
Nie wiem czy obejrzałaś film paradokumentalny zrealizowany o Daisy przez Telewizję Wrocław.
Tutaj znajdziesz parę słów o tym:
http://www.youtube.com/watch?v=y8v-GJtCscY
Możesz jeszcze poczytać na temat kompleksu Riese nierozerwalnie związanym z Książem.

Pozdrawiam serdecznie!

Boei pisze...

Cudny! Wspaniały pomysł z umieszczeniem zdjęcia, no i kolory niesamowite;)

Magda Wisiorek pisze...

Do zapatrzenia, piękny kawałek historii :)