poniedziałek, 27 stycznia 2014

Once upon a time...

Witajcie!
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam albumik wykonany - w ramach inspiracji dla 13 arts - na bazie kopert z wykorzystaniem kolorystyki i dodatków z kolekcji "Timeless". I znowu jesiennie :)

Hello!
I'd like to show you today a minialbum made of ordinary envelopes. I was inspired by the colourshame of  "Timeless" collection and I've used a few embellishments from this collection. And it's autumn once again :)


Tło spryskałam kredowymi mgiełkami - Yellow Amber i Dark Brown.

The background is sprayed with Ayeeda Chalk Mists - Yellow Amber and Dark Brown.



Każdą stronę przetarłam złotą farbką, dzięki czemu całość pięknie się błyszczy.

Every page is covered with Ayeeda Paint - Gold Glitter and it makes that the whole project shimmers wonderful.


Więcej informacji na temat użytych przeze mnie materiałów znajdziecie na blogu 13 arts. Zapraszam!

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

AgnieszkaD pisze...

cudny album! bardzo nastrojowy i ciepły!

Chimera pisze...

Cudo! Aż mi się cieplej zrobiło :)

maj. pisze...

Ach, te kolory...!!!

Unknown pisze...

Cudowne kolory! Bardzo piękny album!

Words and Pictures pisze...

Beautiful autumn colours - what a great little album.
Alison x

Boei pisze...

Piękny...:)

Nowalinka pisze...

Piękny wyszedł, wszystko świetnie pasuje :)
Musze kiedyś spróbować z tymi kopertami, ale zawsze mam obawę, że się "pofalują".

Karmeleiro pisze...

Świetny album, lubię takie "schowki" :)