sobota, 14 stycznia 2017

Clean&simple...

Postanowiłam spróbować sił w całorocznej zabawie Inki, polegającej na zrobieniu raz w miesiącu - wg podanych wytycznych - kartki świątecznej. W styczniu to ja jeszcze mogę poczynić coś w zimowych klimatach, ale ciekawe jak będzie w czerwcu czy sierpniu ;)
Styczniowa wytyczna to minimalizm i to wcale, ale to wcale nie jest proste - przynajmniej jak dla mnie. I też do końca nie jestem przekonana czy ten styl mi odpowiada. Ale spróbować warto było! Po długim kombinowaniu powstała taka oto karteczka:


Nie odmówiłam sobie kilku chlapnięć, więc taka "clean" to ona nie jest :)
Tekturowa gwiazdka świeci się od dużej ilości brokatu.


Pozdrawiam cieplutko!

28 komentarzy:

Iwona create pisze...

Wytworna elegancja. Mati, oglądając Twoją kartkę, to ja jestem w 100% przekonana, że ten styl Ci leży :)

ewinka Nowa pisze...

Pięknie zrealizowane wytyczne ,gwiazda tekturkowo-mediowa rewelacyjna :-)))

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna!

Inka pisze...

No co jak co, ale to styl dla Matilde wymyślony, też jestem tego pewna :) A jak jest latem, gdy tworzysz oszronione i zamrożone kartki? haha! jest śmiesznie :) ale za to jak przychodzi grudzień, a Ty otwierasz szufladę, a tam gotowe kartki! to jest luzik wtedy! Matilde kochana - prześliczna, oszczędna i pełna uroku kartka na styczeń!!!

Chimera pisze...

Super sobie poradziłaś z zadaniem, kartka jest prześliczna. Takie proste prace są najtrudniejsze, coś o tym wiem ;)

Umbrella pisze...

Genialna prostota!Taki właśnie jest styczeń w tym roku!

wiola_c pisze...

Piękna! :)
Pomysł na jedną świąteczną kartkę w miesiącu jest świetny. Chyba sama zacznę robić. :)

mosia pisze...

Super kartka!
Sama chętnie bym wzięła udział w takim wyzwaniu ;-)

barbaratoja pisze...

Pomysł by tak ozdobić gwiazdę miałaś świetny.
Mam sporo takiego kartonu i brakuje czasamu pomysłu na jego wykorzystanie.

Mia pisze...

Uważam, że rewelacyjna !

Sylwia-eR pisze...

Śliczna!

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!

Carmen pisze...

Sam pomysł gwiazdy kartonowej na pół ozdobionej jest rewelacyjny, kartka oszczędna bogata w elegancję.

Ewa pisze...

Szalenie mi się podoba!

Artemysz pisze...

Elegancja... tak właśnie. A te "chlapki" kapitalne są..

Kasia Bogatko pisze...

Przepiękna jest ta karteczka, zdecydowanie "twoja" :)

origata1 pisze...

jest super, Ta wypunktowana gwiazda nadaje kartce tego czegoś :)

maj. pisze...

Piękna!!!

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Cudna! mój faworyt!

Natalia F pisze...

Urocza gwiazdeczka:)

hania739 pisze...

Karteczka choć skromna wygląda cudnie :))

Znikisza pisze...

Wspaniała kartka!

created by ebi pisze...

Niesamowita praca!

MakaArt pisze...

Fantastická je! ;-)

Zielona Papierówka pisze...

Świetne c&s! Temat zaliczony na piątkę, albo nawet na szóstkę ;) Zachwycam się złotymi akcentami :)

Aneta pisze...

Rewelacyjna! Zachwycam się i zachwycam!

Grudniowe Handmade pisze...

Bardzo ładna :)

Agata pisze...

Dla mnie prześliczna:)