sobota, 19 sierpnia 2017

Smile...

Niemoc twórcza na szczęście jakoś ustąpiła i z dziką przyjemnością poscrapowałam sobie dzisiaj od rana. Na zewnątrz pogoda sprzyjająca, czyli pada :)
Na tapetę poszło jedno ze zdjęć z tegorocznych wakacji, a w kolejce czeka do dokończenia albumik... z zeszłorocznych wojaży... Czasami trudno być na bieżąco :)


Czy ktoś jeszcze robi kwiatki z papieru scrapowego? Przyznam, że ja je całkiem lubię, są na tyle sztywne, że nie przyklapują się w albumie. Te dodatkowo wzbogaciłam embossowanymi kropeczkami.


Trochę czarnego, brokatowego splasha...


No i gesso + mgiełki :)


Scrapa chciałam zgłosić przy okazji na wyzwanie sklepu od A do Zet:



Moje bingo to: inspiracja nie-kartkowa, coś okrągłego, napis lub stempel (jest i jedno, i drugie).

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami :)

9 komentarzy:

maj. pisze...

Piękna praca!!!

Chimera pisze...

Świetny scrap ślicznie pochlapany :)
Kwiatuszki bardzo urocze.

AnetaA pisze...

Piękne letnie kolory, delikatna, nieprzesadzona kompozycja, całość świetna, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

Yume Art pisze...

Śliczny layout. Niczego nie jest tu za dużo. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

Gaby Bee pisze...

Gorgeous layout! I just love all the textures and details.

Gaby xo

od A do Zet pisze...

Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
Piękny LO! Wyszła cudowna oprawa wakacyjnego zdjęcia :)

miesz-Anka pisze...

świetny pochlapany scrap :)
Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

MakaArt pisze...

Jaky piekny LO! Pozdrawiam, Maria ;-)

MargoLa pisze...

Piękny scrap i świetna pamiątka. Ja mam bzika na punkcie kwiatów, a Twoje bardzo mi się podobają. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję i życzę powodzenia ;)