niedziela, 17 grudnia 2017

Z gwiazdką w roli głównej...

W tym roku niestety nie udało mi się w grudniu znaleźć na tyle wolnego czasu, żeby porobić dekoracje świąteczne, czy nawet kartki. Dzięki wyzwaniom Inki, to co zrobiłam w ciągu roku, jest teraz jak znalazł :)
Ta karteczka spełnia wytyczne grudniowego wyzwania - nie jest za duża, chociaż rozmiar 12x12cm jest jak dla mnie wystarczająco spory :) Główny motyw gwiazdki wzbogaciłam dodatkowo srebrnym embossingiem.



Pozdrawiam wszystkich gorąco!

9 komentarzy:

Chimera pisze...

Jest przeurocza :)

maj. pisze...

Piękna!!!
Cieplutkich Świąt!!!

Carmen pisze...

Taka inna, ładnie grają ze sobą papiery.

Iwona create pisze...

Superowo :)

MakaArt pisze...

Wow! Wspaniala jest! Bardzo mi sie podoba! ❤

Craftfanka pisze...

Śliczna praca:)

Natalia F pisze...

Urocza karteczka :)

Inka pisze...

No ja wiedziałam, że robione wiosną i latem kartki będą jak znalazł ;))

kigabet vel Ki pisze...

ciekawy duet zieleni ...