poniedziałek, 11 lutego 2019

You make my heart so happy...

Luty, z racji mocno skomercjalizowanych walentynek, wielu osobom kojarzy się z czerwienią, serduszkami, po prostu z miłością. Ja swoje spojrzenie na miłość postanowiłam przedstawić we wpisie w artjournalu. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moja interpretacja :)



"Miłość jest wśród nas" - to hasło przewodnie lutowego wyzwania w Świecie Pasji, które przyświecało mi podczas tworzenia tej pracy.


Pracę zgłaszam również na wyzwanie w essy-floresy "Z potrzeby serca".


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod wcześniejszymi postami :)

17 komentarzy:

Aleksandra pisze...

Pięknie , refleksyjnie ... Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy :)

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Uroczo i nietypowo! Fajny pomysł na modny ostatnio element retro w stylu PRLu :). Ładnie się to komponuje ze słodką symboliką Walentynek.

Craftfanka pisze...

Prześliczna i taka romantyczna:)

Dagmara Gorczyńska pisze...

Przecudny wpis!

Ula pisze...

Rewelacja!!! Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy Floresy. Pozdrawiam

Tajanna pisze...

Ajajaj! Rewelacyjna praca, klimatyczna niezwykle! Pozdrawiam serdecznie!

Chimera pisze...

Rewelacja! Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja :)

Blanka pisze...

Fantastyczny wpis! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Essy-Floresy!

Tores- pisze...

Piękna praca, bardzo subtelna. Strasznie mi się tło podoba, to psiknięcie mgiełką robi kompozycję. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

mosia pisze...

Świetny wpis!

maj. pisze...

Perfekcyjny!!!

Ela 17 pisze...

Piękna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

Karteluszki Reni pisze...

WOW. Cudnie. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu

Sol pisze...

Podoba mi się, że mimo sporej dawki różu, wcale nie jest przesłodzona i lukrowata :D
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

Żeby było kolorowo pisze...

Jest cudny :) Mnie róż ani ziębi, ani grzeje, wszystko zależy jak użyty. Tutaj jest baaardzo na miejscu :)
W imieniu Świata Pasji dziękuję za udział w wyzwaniu.

Kamila Pietroń pisze...

Nie lubię różu, ale Twoja praca na prawdę mi się podoba! Taka skromna, a jednocześnie tak wiele mówiąca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

Inka pisze...

:) pięknie! tak można "miłować" :)