niedziela, 21 lutego 2021

More Than Words - guest designer...

Mam ogromną przyjemność gościć dzisiaj na blogu More Than Words jako gościnna projektantka. Zaproszenie pojawiło się w związku z wygraną styczniowego mini wyzwania. Nie spodziewałam się, że moje ATC będzie cieszyć się aż takim uznaniem :)

Przygotowałam pracę na lutowe wyzwanie ROMANCE&ROSE. Te dwa słowa razem od razu skojarzyły mi się ze wszystkimi, których kocham. Dlatego uznałam, że najlepszym projektem będzie album, w którym można zamknąć romantyczne zdjęcia i zachować wspomnienia.  To kolejny album, który zrobiłam od podstaw, tym razem nie szyty, tylko klejony. Okładkę ozdobiłam pięknym stemplem z AB Studio, a także moimi nowymi stemplami, maską, mgiełką i motylkiem. Mam nadzieję, że poczuliście się choć trochę zainspirowani :)




Tak prezentuje się tył albumu.




Zapraszam do zabawy!


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i serdecznie pozdrawiam 💕

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Piękna romantyczna praca :)

Carmen pisze...

Zawsze mi się Twoje prace kojarzyły z mediami, pieknie ich używasz. Albumik inspirujący do przerobienia :)