piątek, 6 sierpnia 2021

Bileciki do prezentów...

Na Rogatym blogu w sierpniu będą królować tagi okrągłe, zaokrąglone bądź owalne. Ja postanowiłam tym razem przygotować karteczki-tagi w wersji mini, które zostaną wykorzystane jako bileciki do prezentów. W środku jest wystarczająco dużo miejsca, żeby wpisać życzenia.


Same tagi niby proste, ale mimo wszystko do dość czasochłonne, ponieważ wszystkie serduszka wycinałam ręcznie (bez wykrojników też można tworzyć!), a te białe dodatkowo pokrywałam podwójną warstwą glossy accents. Dzięki temu wyglądają jak emaliowane, lub lukrowane, bo ja mam skojarzenie z wypieczonym pierniczkiem 😃


 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy!

2 komentarze:

Papierowo mediowe to i owo pisze...

Lukrowane ciasteczka 😋😁💕 i zachwycajaca prostota ❤🥰💕

Oliwiaen pisze...

Mi też skojarzyły się lukrowane pierniki! I jakoś tak zawsze wychodzi, że te "prostsze" prace zajmują mnóstwo czasu ;)