niedziela, 6 lutego 2022

Think less, live more...

Witajcie Kochani!

Dzisiaj, w ramach inspiracji dla ZieloneKoty.pl chciałam zaprezentować Wam przestrzenną ramkę z hasłem motywacyjnym. 

Całość postanowiłam utrzymać w nieco industrialnym stylu. Z pomocą przyszedł folder do embossingu imitujący blachę. Wytłoczyłam czarny papier, który następnie pokryłam srebrnym metalicznym woskiem i matowym, przypominającym patynę. Tymi samymi woskami pokryte są elementy rurek, zaworów, trybików i śrubek, które uzyskałam dzięki obłędnym foremkom Primy. Te musiałam najpierw pokryć czarnym gesso, żeby zachować pasującą kolorystykę. Cała kompozycja wzbogacona jest zaciekami z płynnych akryli - bardzo podobają mi się odcienie tych dwóch kolorów - burnt sienna i prussian blue. W tej pracy idealnie nawiązują do kapiącej z rur wody. Żeby dodać im nieco blasku, wykorzystałam pigment w proszku podobny do perfect pearls.


Wnętrze ramki pokryłam drobnoziarnistą pastą strukturalną, która daje bardzo ciekawy efekt chropowatej, surowej powierzchni.

Oszukane metalowe dodatki otrzymałam również dzięki srebrnemu pudrowi do embossingu - to te cyferki na górze ramki. Sami widzicie, że efekt metalu można uzyskać na kilka sposobów. Mnie z pomocą przyszła jeszcze metaliczna farba akrylowa - w odcieniu czarnego srebra.

Zachęcam do własnych eksperymentów nad tym jak uzyskać efekt metalu nie mając tak naprawdę nic metalowego :)

A Jeżeli jesteście ciekawi jakich dokładnie produktów użyłam, to zajrzyjcie na blog Zielonych Kotów :) 

Pozdrawiam serdecznie!