sobota, 5 marca 2022

Jajko wielkanocne...

Dzisiaj, w ramach inspiracji dla ZieloneKoty.pl, chciałam Wam zaproponować kurs na ozdobę wielkanocną. Zdecydowałam się na zrobienie jajka w technice mixed media. Jak pewnie zdążyliście zauważyć - media w moich pracach pojawiają się dość systematycznie, używam ich jednak raczej jako dodatek, nie odgrywają pierwszoplanowej roli. Tym razem postanowiłam przełamać swoje wewnętrzne bariery, wyjść poza strefę komfortu i zrobić pracę w 100% mediową. Główne produkty to farby i pasty akrylowe, dające różne efekty, ale też wosk, tusze alkoholowe i folia do złoceń.

Pierwszy raz miałam okazję pobawić się tuszami alkoholowymi i efekt przemiany zwykłych, metalowych kwiatków przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Z pewnością jeszcze nie raz po nie sięgnę, bo widzę, że mogą wyczarować cuda.

Polecam Wam eksperymenty z łączeniem różnych produktów, struktur i kolorów. Ja zazwyczaj odkrywam przy takiej zabawie coś niezwykłego, a dodatkowo daje to dużo przyjemności i jest okazją do chwili relaksu. 

Zapraszam do obejrzenia filmu i zostawienia pod nim jakiegoś komentarza, żebym wiedziała czy Wam się podoba, lub czy coś ewentualnie zmienić na przyszłość ;)




Na blogu Zielonych Kotów znajdziecie pełną listę produktów, których użyłam, i które można nabyć w sklepie :) Zapraszam!



2 komentarze:

K.mill's decoupage pisze...

A co chcesz zmieniać, jak jest super?! Wlaśnie! Robił zamówienie w ZK i wiedziałem,.że o czymś zapomniałem... Tusze alkoholowe!

Matilde pisze...

Kamil, bardzo dziękuję za uznanie - zwłaszcza Twoje mnie cieszy 🥰 A tusze alkoholowe kup koniecznie, bo jestem przekonana, że w Twoich pracach będą fantastycznie się sprawdzać!