wtorek, 20 grudnia 2022

Zimowa choinka...

W ten przedświąteczny czas mam dla Was pomysł na całkiem szybką w wykonaniu, zimową dekorację. Wykorzystałam do niej bazę hdf w kształcie choinki, którą okleiłam papierem ryżowym, wzbogaciłam brokatowymi gwiazdkami i udekorowałam różnymi dodatkami kojarzącymi się z zimą i świętami. Najwięcej czasu zajęło mi gruntowanie bazy, ale niecierpliwym polecam wspomaganie się nagrzewnicą :) Zapraszam na obejrzenie filmu, w którym znajdziecie więcej szczegółów 🥰








Praca powstała w ramach współpracy z ZieloneKoty.pl i zapraszam też tutaj, jeśli jesteście zainteresowani konkretnymi produktami, które wykorzystałam tworząc tę pracę 😊

Pozdrawiam serdecznie!


1 komentarz:

Craftfanka pisze...

Prześliczna choinka:) Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)