niedziela, 29 stycznia 2023

Zimowy layout...

Tegoroczny wyjazd na narty postanowiłam upamiętnić w formie layoutu. 
Tym razem skupiłam się na zrobieniu tła, ograniczając się jednocześnie do minimum dodatków (kilka cekinów, nitka, śnieżynki wycięte dziurkaczem, choinka z wykrojnika i napis).


Wykorzystałam maskę ze wzorem choinek oraz różne tusze distress w odcieniach niebiesko-szarych. Przydała się również maska o wzorze plam, które tutaj potraktowałam jako kawałki oderwanego śniegu. Idealna do tego okazała się śniegowa pasta strukturalna.


Postanowiłam też dodać śnieżynki utrwalone białym pudrem do embossingu.



Jeśli jesteście ciekawi jak powstawał ten layout, to zapraszam tutaj, na moje konto na Instagramie. Będzie mi  miło, jeśli zostawicie jakiś komentarz, żebym wiedziała, że tam dotarliście 😊

1 komentarz:

Wanda pisze...

Fantastyczna praca, wszystko ze sobą współgra :)