poniedziałek, 6 maja 2024

Kartka mixed media....

Dzisiaj mam dla Was inspirację, którą przygotowałam dla ZieloneKoty.pl 💜

Zrobienie tej kartki było tylko pretekstem do wyciągnięcia stempli i kredek akwarelowych. Stemple wykorzystałam do zrobienia tła - najpierw odbiłam obok siebie trzykrotnie wzór maźnięć pędzlem, a potem - wykorzystując ten sam kolor tuszu - dołożyłam kwiatki. Wszystko mi się ładnie łączy, może trochę zlewa, ale taki właśnie efekt chciałam osiągnąć. Na to dołożyłam jeszcze wzór pisma. Tu już wykorzystałam czarny tusz, żeby wzór był lepiej widoczny. Kredki akwarelowe posłużyły mi natomiast do pokolorowania wszystkich wyciętych elementów - wianka i filiżanki. Użyłam do tego celu papieru akwarelowego, który jest specjalnie przeznaczony do przyjmowania większej ilości wody. Mieszałam ze sobą różne kolory, aby całość sprawiała wrażenie trójwymiarowości. Z tymi kredkami bardzo dobrze się pracuje. Wystarczy niewiele wody, żeby pigment dobrze się rozprowadził po powierzchni. Są bardzo wydajne, no i mają przepiękne kolory.

Ponieważ kartka miała być urodzinowa, dołożyłam stosowny napis, który wycięłam wykrojnikiem, a następnie pokryłam szklącym preparatem glossy accents. Bardzo lubię to błyszczące wykończenie.




Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł na kartkę, a przy okazji dostrzegacie jakie możliwości dają kredki akwarelowe, które znajdziecie oczywiście na półkach sklepu ZieloneKoty.plo tutaj.

Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy: