sobota, 8 czerwca 2024

Complementary colours...

Zapraszam na czerwcowe wyzwanie w More Than WordsMore Than Words, które tym razem polega na stworzeniu pracy, w której wykorzystamy przeciwstawne kolory z koła barw. Ja postawiłam na zielony i czerwony i przyznam, że efekt całkiem mi się podoba.





Pracę możesz zgłosić:

✅ w grupie More Than Words Art Cafe na FB lub

✅ na Instagramie używając oznaczenia #MTWartjournalchallenge lub

✅ tradycyjnie na blogu ➡️ kliknij w zdjęcie.


A wpis posyłam również na czerwcowe wyzwanie na blogu Art Journal Journey, które mam przyjemność prowadzić - "What makes you happy". Szczęście sprawia mi używanie moich ulubionych mediów - mgiełek, past i farb 🥰



3 komentarze:

Gillena Cox pisze...

This is lovely. Wishing you a Happy Sunday

much🤍love

My name is Erika. pisze...

I love how we both went for complementary colors for this lastest posting Matilde. The Alice in Wonderland theme is great. Those red card suits really pop. I hope you're having a lovely weekend. hugs-Erika

Bleubeard and Elizabeth pisze...

I love how dimensional this page is. I really love the splatters. The hare is adorable. This is a super entry and ideal for your theme at Art Journal Journey, too.