sobota, 14 września 2024

Limited edition...

Deszczowa sobota skłoniła mnie, żeby sięgnąć do wakacyjnych zdjęć i przywołać na chwilę letnie wspomnienia.


Na tło mojego layoutu wykorzystałam papier z kolekcji "The men's world" od @alchemy_of_art_brand. Jest tak niesamowity, że właściwie nie potrzebowałam żadnych mediów, żeby zrobić sobie tło w takim stylu, jaki najbardziej lubię. Chlapnęłam tylko trochę zieloną mgiełką, żeby zrobić dodatkowe zacieki.




Polecam uwadze żaróweczki od @aallandcreate. Są świetne, bo w kilku rozmiarach z dość sztywnego, satynowego papieru. Jeśli nie lubisz wycinać - zwłaszcza drobniutki elementów - to to jest idealne rozwiązanie. W paczce jest aż 139 elementów!




Warto tez rzucić okiem na stempel - liść 🍃 który jest w zestawie z wykrojnikiem. Można stemplować go warstwowo i uzyskać dzięki temu efekt różnych plam. W zestawie są też malutkie kleksiki, które wykorzystałam na tej pracy - fantastyczne, jeśli masz obawy przed chlapaniem pędzlem 😃

Wszystkie przydasie znajdziesz w sklepie Zielonekoty.pl 😃

1 komentarz:

My name is Erika. pisze...

This is fabulous Matilde.