środa, 22 czerwca 2011

Ślubna kartka i prezent dla taty...

Dzisiaj będą dwie prace i to dwie zupełnie różne - pierwsza to karteczka zrobiona według wytycznychOur Vinatge Affair. Papier bazowy własnoręcznie wystemplowałam różnymi rodzajami zawijasków i utrwaliłam embossingiem na gorąco, dzięki czemu ma ciekawą, lekko chropowatą strukturę. Dodatkowo wycieniowany brązowym tuszem pigmentowym.


A tak wyglądał sam papier bazowy:


I jeszcze zbliżenie na kwiatki:


A druga praca to niespodzianka dla taty z okazji jutrzejszego święta - podkładka pod kubek :) A ponieważ są paski, to zgłaszam tę pracę na Diabelskie wyzwanie :)


Pozdrawiam w baaardzo letnim klimacie i dziękuję za wszystkie odwiedziny :))

19 komentarzy:

Viol pisze...

ale cuddna karteczka:):):)

caro78-Pysia pisze...

Wspaniały ten papier ;) kartka świetnie się prezentuje.
Podkładka cóż... świetna ;)

Anika pisze...

Świetna kartka, a to kartki jest rewelacyjne, bardzo fajny pomysł.

Podłakładka dla taty jest sliczna!

malflu pisze...

Kartka rewelacyjna :-) stempelkowe tło świetnie współgra z resztą
Podkładka dla taty iście królewska :-)
A stempelek z gołąbkami o który mnie pytałaś to z papermani...kupiłam na jakieś wyprzedaży

ARTful Wings pisze...

This is such a pretty card - love it!! Thank you for joining in at OVA Polly x

Bajjka pisze...

karteczka cuudna, ale jak zobaczyłam podkładkę to wymiękłam. FANTASTYCZNA!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu

TuKara pisze...

Brawo dla karteczki;elegancka,romantyczna ,delikatna......
Tatus Pierwszy ,,"KROLUJE" swietny twor.

Anuszka pisze...

kartka piękna, a kwiatki mnie niesamowicie urzekły. podkładka - miodzio! strasznie mi się podoba, a i tekst świetny! mam nadzieję, że tata się ucieszył. :)

kartkomania.com pisze...

odlotowa podkładka !!!

Boei pisze...

Cudowna kartka, a podkładka... wmurowało mnie po prostu!! PRZEŚLICZNA:)

Noamiworld pisze...

super podkladka!!! swietny prezent :)

Brises pisze...

Śliczna kartka, a podkładka pod kubek... rewelacja!!!

Tusia pisze...

Ależ fantastyczna podkładka!!! Wow!!! Cudo!!!

asia3city pisze...

No i proszę własny papierek po prostu cudny, aż żal go przykrywać... a podkładka super, pomysłowy z Ciebie Dobromir

lilavati pisze...

Król Tatuś Pierwszy... ale wzruszające :)

Gosienkah pisze...

Umarłam jak zobaczyłam tą podkładkę!!! Robisz takie na zamówienie?????

Monia pisze...

Ale super podkładka! rewelacyjna!

My name is Toni pisze...

Beautiful job !!!! Thank you for creating with us at Our Vintage Affair

Krótka;) pisze...

Świetne rzeczy tworzysz:) Szczególnie podoba mi się ta podkładka pod kubek - jest EKSTRA!
Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni:)
Pozdrawiam!