poniedziałek, 4 lipca 2011

Follow the white rabbit...

Nie mogłam, no po prostu nie mogłam przejść obojętnie obok wyzwań u Scrapujących Polek - ATC z mapą i w dziale mixedmedia - tag z cytatem. Cytaty bardzo lubię - wpisuję sobie nawet te najbardziej inspirujące i dające do myślenia do specjalnego zeszytu, natomiast pomysł na ATC zrodził się w tzw. "oka mgnieniu" i powstało coś takiego:


I tag - cytat P.Coelho z "Alchemika". Media trochę kombinowane: bardzo ładną mgiełkę w odcieniu lekko różowym zrobiłam sobie... mocząc w niewielkiej ilości wody bibułę :) Kartonik popsikałam dodatkowo wywarem z kawy z odrobiną perfect pearls. A pozostałe media - takie bardziej cywilizowane - to brokat, glossy accents i brązowy tusz pigmentowy.

19 komentarzy:

malflu pisze...

ATC i tag do zakochania i to od pierwszego wejrzenia :-)

frutti pisze...

ATC z królikiem jest moje ulubione! Podoba mi się sposób w jaki użyłaś białej kalki.

Boei pisze...

Piękne prace. Każda ma swój niepowtarzalny klimacik;)

Sówka dotarła- cudeńko;) Dziękuję też za niespodziankę- takie kolczyki przydadzą mi się na wakacjach, mają piękne kolory:)

ZUzanna pisze...

Oj, Kochana.. bardzo dobrze, że nie przeszłaś obojętnie.. ATC niesamowite..!! :)

Arte Banale pisze...

ATeCiciak - fool wypas! Kalka rządzi!:)

Caro-ART pisze...

Fantastyczne prace ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie prace świetne :) Bardzo ciekawe :)

Unknown pisze...

Królik jest rewelacyjny !!!!!!!!
Uwielbiam Twoje prace !

Bożenka pisze...

Dziękuję za odwiedziny, obie prace świetne, choć ta druga bardziej mi się podoba :)Pozdrawiam

anias pisze...

Jeszcze raz gratuluję wyróżnienia na SP :)
Prace śliczne. Widzę, że kochamy tego samego pisarza . P.Coelho cytuję wszystkim 18-stowiczom, a sama raz w miesiącu wertuję Alchemika Kocham tę książkę!Pozdrawiam!

Teresa Carini pisze...

Very beautiful your work! I like the background is blurred! Have a nice day!

Olga Siedlecka pisze...

Ateciak z kalką jest świetny!

hania739 pisze...

Obie prace są urocze, aczkolwiek ten pierwszy ma to coś w sobie ... :))

Jyoti pisze...

Świetne ATC z pomysłowym cytatem i śliczny tag z równie pięknym cytatem! Ja też mam zeszyt z cytatami!!!!

Olga Heldwein pisze...

Bardzo ładne prace !! Obie takie bajkowe :)

Anika pisze...

Ateciak jest świetny! Gratuluje pomysłu z kalką idelanie sie wpasowała.
Tag jest taki bajkowy i cytat :) Super!!!

KOLOROWY ptak pisze...

W ATeCiaku się zakochałam! jest boski! tag też jest klimaciarski :) szczególnie podoba mi się ozdobiona sukienka. kiedyś zaczytywałam się w P.Coelho i pamiętam, że ambitnie wypisywałam z jego książek cytaty. Niestety mój kapownik zaginął... ale chyba zmotywuję się, żeby ponownie sięgnąć do jego książek i założyć nowy notatnik :) dziękuję Ci, że mi o nim przypomniałaś :*

OriBella pisze...

Piękne, pomysłowe, jednym słowem KAPITALNE ATeCiaki:)

IWA pisze...

Królik jak dla mnie wymiata!