niedziela, 3 lipca 2011

Niespodzianka...

Niektórzy już zapewne wiedzą, jaka niespodzianka przytrafiła mi się w lipcu :) Cieszę się niezmiernie z tego wyróżnienia, zwłaszcza, że osobiście uważam, że ciągle jestem raczkująca w scrapbookingu...
Niemniej jednak, pełna radosnego nastroju pomyślałam sobie, że jest to dobra okazja, żeby od siebie też przygotować jakąś niespodziankę. I niniejszym chciałabym zaprosić wszystkie osoby, które do mnie zaglądają na tzw. candy. Ponieważ bardzo przypadła Wam do gustu ta podkładka, postanowiłam zrobić podobną :) A że to sezon wakacyjny i z letnim wypoczynkiem zawsze kojarzyło mi się nadrabianie zaległości czytelniczych, to chciałam sprezentować również książkę H. Cobena pt. "Zachowaj spokój". Ci co znają tego autora, nie zawiodą się, a tym którzy nie mieli styczności - bardzo polecam - trzyma w napięciu!
Zasady są takie, jak na większości blogów: bardzo proszę o zostawienie komentarza pod tym postem [napiszcie, czy i co lubicie czytać :)] i umieszczenie informacji o moim prezencie na swoim blogu. Będzie mi miło, jeżeli osoby, które do mnie zaglądają i mają ochotę tu powrócić - dołączą do moich znajomych :) Losowanie odbędzie się 31. lipca.
I jeszcze na koniec chciałam wszystkim, którzy mnie odwiedzają, bardzo podziękować za te przemiłe komentarze. Nawet nie wiecie jak dodają skrzydeł! :*

32 komentarze:

Unknown pisze...

Kochana, gratuluję tytułu Scraperki Miesiąca lipca.Zasłużyłaś na nie swoją pracą i pomysłami.
Można powiedzieć, że przekazałam Tobie koronę :)
Cudowny prezent. Oczywiście przyłączę się do zabawy z wielką przyjemnością :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) Śliczne są Twoje prace :)

frutti pisze...

Jak już pisałam - wcale nie jestem zaskoczona tym wyróżnieniem. Co więcej, gdyby w tym miesiącu nie przypadło Tobie, byłabym zawiedziona. Jeszcze raz Ci gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego!
Staję także w kolejce po upominek. Informację o Twojej zabawie znajduje się na pasku bocznym mojego bloga:
http://fruttibosco.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

Wioletta pisze...

o jaciee;D;D super!!:):) gratuluje zostania scraperką miesiąca:):):)

Boei pisze...

Gratulacje!!! Należało Ci się to wyróżnienie:)

Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

Anika pisze...

Gratuluje serdecznie tytułu i przyłączam sie do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Gratuluję wyróżnienia :D

KOLOROWY ptak pisze...

Po pierwsze chciałam pogratulować wyróżnienia! na które zdecydowanie zasłużyłaś, tworząc przepiękne prace :)

Od dłuższego czasu rzadko biorę udział w candy, bo jakoś szczęścia nie mam... ale nie umiem oprzeć się Twojej propozycji ;) chętnie ustawię się w kolejce z nadzieją, że może mi się uda :)

Ostatnio romansuję z Łysiakiem, ale na wakacje planuję powrót do Coelho. dawno po niego nie sięgałam i cieszę się, że mi o nim przypomniałaś :)

KOLOROWY ptak pisze...

Po pierwsze chciałam pogratulować wyróżnienia! na które zdecydowanie zasłużyłaś, tworząc przepiękne prace :)

Od dłuższego czasu rzadko biorę udział w candy, bo jakoś szczęścia nie mam... ale nie umiem oprzeć się Twojej propozycji ;) chętnie ustawię się w kolejce z nadzieją, że może mi się uda :)

Ostatnio romansuję z Łysiakiem, ale na wakacje planuję powrót do Coelho. dawno po niego nie sięgałam i cieszę się, że mi o nim przypomniałaś :)

Ela 17 pisze...

moje gratulacje

Aida Domisiewicz pisze...

Gratuluję:) W pełni zasłużone wyróżnienie! Uwielbiam Twoje prace, a Twoje komentarze są zawsze niezwykle miłe i rzeczowe.

Na taką niespodziankę też jestem chętna:)

Ja uwielbiam kryminały Agathy Christie, ale czytam również wielu innych autorów, lubię thrillery, sagi rodzinne, powieści obyczajowe... Ostatnio mało mam niestety czasu na czytanie, kupka książek leży i czeka:)

Caro-ART pisze...

Gratuluje wyróżnienia ;) a słodkości mniam...
Pozdrawiam

ewamaison pisze...

a ja się też zapiszę, pozdrawiam, ewa

glushkova pisze...

http://irina-glushkova.blogspot.com/2011/07/blog-post_9041.html
thank you for a chance

Юлия pisze...

Привет!!!
я тоже на конфетку!
http://fay-by.blogspot.com/2011/07/blog-post_1735.html

anias pisze...

Dzięki za miłe zaproszenie, dzięki za miłe komentarze:) Oczywiście przybywam.
Ja proponuję na letnie wieczory coś innego: mojego ukochanego Z.Herberta, tak- łyk poezji.
Ale dla H.Cobena i twojej podkładki, postoję troszkę w tym ogonku :)Pozdrawiam wakacyjnie

IWA pisze...

Dziekuję za zaproszenie, niniejszym korzystam. :-) Molem książkowym jestem od zawsze, ostatnio poczytuję poradniki typu "Język niemowląt", a na nic innego nie bardzo starcza czasu. No w sumie teraz to "Język dwulatka", żeby być na bieżąco. :-) Uwielbiam Kinga, Koontza, Dicka, Norton i wszelką beletrystykę historyczną. Nie lubię czytać książek kilka razy, ale z radością powróciłam do "Filarów ziemi" Folleta. Mogłabym długo wymieniać jeszcze...

maj. pisze...

Gratuluję wyróżnienia, jest baaardzo zasłużone!!!
A na Cobena- zawsze z największą przyjemnością, tym bardziej, że z tak cudną podkładką :)))

amaggie pisze...

Za wyróżnienie - gratulacje!
W kolejce od razu staję - przepiękne cukierasy nam proponujesz :)

Czytam sporo i różnych autorów, ale książka którą dosłownie "połknęłam" to "WYZNANIA GEISZY"

Ela 17 pisze...

ja tez sie ustawiam w kolejce

magdalenardo pisze...

Gratuluję wyróżnienienia :)

Zgłaszam się na candy, bo Coben to dla mnie bardzo smakowity kąsek :)

Jak już pewnie się domyślasz lubię książki Cobena, ale też inne thrillery (raczej nie medyczne), bardziej jednak lubię książki obyczajowe "życiowe" - i tych czytam najwięcej. Gdy jestem zmęczona, mam mało czasu czy też jakaś książka nie daje mi o sobie zapomnieć czytam jakiś romans - nie wymaga specjalnego skupienia, a jest skutecznym czasoumilaczem.
Nie mam specjalnego podziału na okresy czytelnicze, czasem robię po prostu wyliczankę na regale z książkami i czytam tę na którą wypadnie.
Raczej nie czytam zgodnie z "modą" - nie z przekory... po prostu lubię czytać książki, które mam na własność, a książki nowe i na topie są zwyczajnie za drogie, więc czekam aż się "przedawnią", są w promocji lub na wyprzedażach. No chyba, że są akurat święta i rodzinka mnie zaopatrzy w coś aktualnego :p

Ufff chyba rozpisałam się za bardzo...

Pozdrawiam :)

justysias7000 pisze...

Gratulacje wyróżnienia:) Zapiszę się z chęcią:) A co do czytania to ostatnio jakoś tak mało czytam, ale lubię przede wszystkim książki podróżnicze Beaty Pawlikowskiej, Kreta lub Martyny Wojciechowskiej, ale nie tylko podróżnicze:):):)
pozdrawiam;)

Sardegna pisze...

Podziwiam Cię za piękne prace. Z chęcią zgłoszę się do wygrywajki. Cobena uwielbiam! A jeśli do tego dołączona jest taka cudna podkładka...nie mam pytań :)

diablica pisze...

Gratuluję tytułu!
Chyba najbardziej to czaję się na ta książkę ;) Wszystko co da się czytać i wpadnie mi w ręce to "zjadam". Wprost kocham czytanie! Czytam wszystko po kolei :) Poprzez kryminały, romanse i dokumenty. Przez pewien czas dużo kupowałam Jamesa Pattersona więc mam nawet sporo Jego książek i również jeszcze wiele do czytania. Terakowska, Coelho, itd. Długo by wymieniać. Teraz jestem na etapie czytania Millenium :)
Podkładeczka też jest cudowna :)
Pozdrawiam :)

skimmia pisze...

Gratuluję :-)
Uwielbiam czytać ale ostatnio jakoś nie mam czasu więc sobie pomyślałam że może wygrana by mnie trochę zmobilizowała i znalazłabym czas na książkę :-)
banerek na miom blogu kwiatynatury.blogspot.com i zapraszam również na candy u mnie :-)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)
Czytam i bardzo to lubię. Najczęściej sięgam po książki z duszą, opowiadające wciągające historie, o wyrazistych bohaterach z przeżyciami uruchomiającymi emocje i wyobraźnię :)
Oczywiście ustawiam się w kolejce po smakowity prezent. Info o Twojej niespodziance zamieściłam na blogu http://atelierpalmette.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie :)

tatiana75 pisze...

Chętnie ustawiam się w kolejce, bo czytać uwielbiam :-) Czytam wszystko co mi wpadnie w ręce i to dosłownie. Ostatnio powróciłam do "Ani z Zielonego Wzgórza" - kocham tą książkę, i zaczytuję się w niej bez pamięci. W ostatnim czasie była też "Gra o tron" oraz "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku".
www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

Justyna pisze...

Uwielbiam książki trzymające w napięciu....a podkładka jest piękna :)
Z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)

Ela Męcik pisze...

Ajj głupia bym była jakbym się po Cobena nie ustawiła w kolejce, zwłaszcza że tego tytułu jeszcze nie mam a uwielbiam kryminały!

http://terazczytam.blogspot.com/

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

uwielbiam czytać:)
niemal wszystko co ciekawe z wyjątkiem romansów:)
zgłaszam się! :)

Unknown pisze...

wooow ! jakie cudeńka! uwielbiam czytać a korona na podkładce skradła me serce.... zapisuję się zatem :)

madzia pisze...

Jeśli można to ja też się zapiszę:) Hmm co lubię czytać?:) Chyba najbardziej sagi rodzinne i thrillery:) To mnie najbardziej kręci:D
pozdrawiam:)
magdalenas7000@interia.pl