niedziela, 30 września 2012

Moje najulubieńsze...

Bardzo ciekawe fotograficzne wyzwanie na Scrapujących Polkach :) Najulubieńsze przedmioty/narzędzia zmieszczone na papierze 30x30cm :)


W pierwszej wersji nie wszystko mi się zmieściło na powierzchni 30x30cm :) Ale po namyśle ograniczyłam się do tego co najczęściej mam na biurku i raczej nie chowam do szuflad czy pudełek. W roli głównej: gesso, distress (koniecznie w kolorze walnut stain), tusz do embossingu, puder, STEMPLE :), bloczek akrylowy do nich, nożyczki, klej, nożyk, linijka, cienkopisy, gąbeczki do tuszowania i nagrzewnica (nie tylko do embossingu, ale i do przyspieszania procesu schnięcia czegokolwiek :)

6 komentarzy:

Dorota Dołęga pisze...

masz nagrzewnicę, która NIE JEST RÓŻOWA, o rany, ale zazdroszczę!

Caro-ART pisze...

Fajny zestawik :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo fajnie jest zobaczyć takie zestawienie. Z pewnością zrobienie takie fotki wiele uświadamia, co rzeczywiście jest nam najpotrzebniejsze. Moje na pewno wyglądałoby zupełnie inaczej, byłoby mnóstwo wykrojników i góra kwiatków ;)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Fajny zestaw!Wszechstronny.

maj. pisze...

Bardzo fajny zestaw!!!

igła i nitka pisze...

Jak widzę taki zestaw, to aż bym chciała coś stworzyć za jego pomocą:) Fajnie, że podzieliłaś się z nami tajnikami warsztatu:)