piątek, 7 września 2012

Stemplowy kolaż...

ATC na wyzwanie Scrapujących Polek pt. "Zegary". Musiały być min. dwa. Postanowiłam pobawić się stemplami :) Na tej małej powierzchni udało mi się zmieścić aż 7 różnych wzorów!


W tym temacie powstało jeszcze jedno ATC, ale jakoś nie jestem do końca z niego zadowolona... Zegar w tle został odbity metodą transferu na papierze czerpanym, dookoła udrapowany... papier toaletowy - o mały włos spalony w piekarniku. Hehe! Żeby było szybciej chciałam przyspieszyć proces suszenia stemplowych odbitek, no i zapomniałam o tym...


Kropelki utee, mgiełka, tusze... Praca chyba bardziej na jakieś mediowe wyzwanie :)

12 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Aaaa, to tę pracę prawie spaliłaś ;)
Świetne ateciaki, jak zawsze podziwiam kolory i stemplowanie :)

Muszelia pisze...

Lubię takie przygody "od kuchni" (Tobie wyszło dosłownie :D) Patrzę, patrzę i jednak ten przypalony bardziej mi się podoba :)

Lidka pisze...

oba piękne!

Karmeleiro pisze...

wow, świetnie skomponowałaś!!

Chimera pisze...

Świetne te atc, ostatnie wpadło mi w oko, niesamowity klimat!

maj. pisze...

A mi się to drugie też baaardzo podoba !!!!!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne ATCiaki mimo" przysmażenia",wyszło pięknie.Wyzwaniowy jest superowy!

Boei pisze...

Cudowne oba! Podziwiam za te wspaniałe pomysły;)

Barbara pisze...

cudne...i ta historia z papierem toaletowym-usmiałam się :))

igła i nitka pisze...

Wspaniałe prace! A to ATC - ma świetny klimat i jakąś taką nutkę tajemnicy:)

Sylwia-eR pisze...

A ja myślę,że przygoda w piekarniku wyszła tylko na dobre..
Cudne prace,ja też obok zegarów nie mogłam przejść obojętnie i zrobić tylko 1 ATC : ) Pozdrawiam

Majka Moller pisze...

Cudne! Fantastyczny klimat wyczarowałaś w tych pracach :)