piątek, 2 maja 2014

Best time ever!...

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać scrap, w którym połączyłam papiery z trzech różnych kolekcji 13 @rts. Baza to "Big Love" z kolekcji "All is Love". Do tych szarych cegieł kolorystycznie dopasowały się papiery z kolekcji "Timeless" - "All the Time" i "Today, Tomorrow, Always" oraz z kolekcji "Faces of Spring" - "Spring Morning".

Hello everyone!
Today I've prepared a layout for you, where I've mixed three different collections of 13@rts papers. The base is a "Big Love" paper from "All is Love" collection. It matches perfectly with "All the Time", "Today, Tomorrow, Always" and "Spring Morning" papers.


Kwiatki ufarbowałam tuszem Navy Blue i pochlapałam rozwodnioną czarną farbką Ayeeda Paint Matte Black.
The flowers were dyed with Ayeeda Ink - Navy Blue and than I sprinkled them with a little diluted Ayeeda Paint Matte Black.


Trochę warstw...

Some layers...



Gdzieniegdzie chlapnęłąm czarną perłową mgiełką.

I've sprinkled somewhere with black Ayeeda Pearl Mist.


I jeszcze kilka detali....

And some details...




Mam nadzieję, że poczuliście się choć odrobinę zainspirowani :)

I hope you have been inspired a little bit :)

W pracy wykorzystałam następujące produkty marki 13arts:

I've used 13 arts products:

"Big Love" paper
Pozdrawiam serdecznie!

Have a great day!

7 komentarzy:

Kurdupel pisze...

Jakie odrobinkę? Kolejne świetne LO, a te niebieskie zacieki wyglądają świetnie ;)

Chimera pisze...

Świetny scrap, z charakterem :) Mnie też w oko wpadły zacieki.

Karmeleiro pisze...

Świetne LO!

Unknown pisze...

Cudowny layout!

Boei pisze...

Piękny scrap!!! Świetna kolorystyka ;)

Sylwia-eR pisze...

Ja poczułam się....Zachwycona...

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Kapitalny! Piękne detale.