środa, 21 maja 2014

Na trukusowo....

Witajcie!
Na dzisiaj - w ramach inspiracji na blogu 13@arts - przygotowałam mocno pomediowany blejtram z pozytywnym przesłaniem :) Uwielbiam kolor turkusowy, a w tej pracy udało mi się połączyć kilka jego odcieni z różnych mgiełek: pastelowy turkusowy, kredowy turkusowy i kredowy celadon. Fakturę tła uzyskałam dzięki paście modelującej nałożonej przez maskę. W rogach sypnęłam szkalnymi mikrokulkami.

Hello everyone!
For today as a inspiration for 13@rts, I've prepared a canvas, where I've used a lot of media. In the frame there is a positive sentiment :) I love turquoise colour and I tried to mixed different tints of turquoise. I accomplished this through Ayeeda mists: pastel turquoise, chalk turquoise, chalk celadon. The texture of the background I've reached by a modeling paste applied through a stencil. In the edges there are glass microspheres.



Piękne kwiatki 13@rts, które doskonale przyjmują media i nie deformują się.

The beautiful 13@rts flowers, which can be easy sprayed by all of mists and they don't lose their shape.



Ten połysk dzięki perłowej mgiełce w kolorze grafitowym.

This shining effect is by using a graphite pearl mist.





W pracy wykorzystałam następujące produkty marki 13arts:

I've used 13 arts products:

 
Pozdrawiam serdecznie!

Have a nice day!

9 komentarzy:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny mediowy blejtram, ja również bardzo lubię turkusy.

Chimera pisze...

Przepiękny, wspaniałe kolory :)

Iwona create pisze...

Piękne, a turkus orzeźwia to pozytywne przesłanie :)

Unknown pisze...

Fantastyczna praca!

Carmen pisze...

Przepiękna praca!

Inka pisze...

aaa ! to już chyba wiem kto mnie zainspirował :)

Gaby Bee pisze...

Your creations are always amazing and love to see what you are creating next.

Gaby <3

OriBella pisze...

I pięknie jest!!

Rydia pisze...

Piękny blejtram i piękne przesłanie, ogromnie mi się podoba :)