sobota, 14 marca 2015

Together...

Postanowiłam na chwilę oderwać się od tych wszystkich prac i obowiązków związanych z życiem codziennym - domowym i zawodowym, i zrobiłam taki oto scrap. Utrzymany co prawda w kolorystyce szaro-niebieskiej, ale nie wydaje mi się smutny :) Tło to jeden z papierów z kolekcji "Fly away"  13 arts - jest tak pięknie skomponowany, że nie chciałam go zbyt mocno przysłaniać swoimi dodatkami. Ale w ruch oczywiście poszły mgiełki, gesso, kilka stempli...


A tutaj parę zbliżeń:




Tak się błyszczą miejsca spryskane srebrną mgiełką :)


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

Chimera pisze...

Piękny jest, taki spokojny i klimatyczny :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

śliczny
!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny, taki złudny minimalizm ;)

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczny scrap! Uwielbiam takie mixmediowe prace jak Twoja, choć sama nie czuję się w tej technice zbyt dobrze ;).

aknezz pisze...

Podoba mi się kolorystyka :)