wtorek, 10 marca 2015

Moje miasto...

Witajcie!
W ramach comiesięcznych wyzwaniań na blogu ARTGrupy ATC, chciałam Was dzisiaj zaprosić do stworzenia ATC, które zdradzi troszkę skąd pochodzicie. Niech będzie wizytówką, zachętą do odwiedzin, zwiedzania, poznania nowych miejsc. A może pokażecie jakiś charakterystyczny element Waszej miejscowości lub coś, co jest wyjątkowo bliskie Waszemu sercu?
Moje miasto to Łódź - dla mnie miasto kamienic (chociaż nie tylko). Architektura w tym mieście jest naprawdę obłędna! Wiele budynków wymaga wprawdzie porządnego remontu, ale wiele też jest już odrestaurowanych i cieszy oko nie tylko mieszkańców, ale i przyjezdnych.
Ja to widzę tak....




A na dowód, że nie zmyślam dodatkowe zdjęcia z ulicy Piotrkowskiej.









Zaprosiłam do wzięcia udziału w marcowej inspiracji moją koleżankę Łodziankę - Yvettę z bloga http://przygodayvette.blogspot.com. Zajrzyjcie koniecznie do Niej, a zobaczycie jak ona postrzega Łódź.
Zatem, ja zapraszam do Łodzi, a Wy? :)

8 komentarzy:

anias pisze...

Są śliczne:)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

fantastyczne ATC-iaczki, świetnie pokazałaś kawałeczek swojego miasta :)

Carmen pisze...

Rzeczywiście pięknie odrestaurowane kamienice, a Twoje dopełniły resztę uliczek może zapomnianych...

maj. pisze...

Cuuuudowne!!!!!!

Inka pisze...

Matilde, miałaś wspaniały pomysł i rewelacyjnie go przedstawiłaś, niech żyją kamieniczki :)

jola_zola pisze...

boskie... Cudowna i kolorystyka i wykonanie...

Barb pisze...

Love your ATCs and the architecture of your city is amazing. Thanks for sharing. ♥

Words and Pictures pisze...

Love your ATCs - so full of fun and life - and great to see some photos of the places that inspired them too.
Alison xx