sobota, 31 grudnia 2016

Maska...

Stary Rok żegnam dzisiaj jedną z moich ulubionych form, czyli ATC :)\
Temat "Maska", który przygotowała w ArtGrupie Basia-Lawendowy Czas, idealnie wpisuje się w sylwestrowo-karnawałowy czas. U mnie nieco przewrotne, może mniej klasyczne podejście do zagadnienia ;)
Często przybieramy maski, nie dając poznać po sobie, jakie emocje w nas drzemią. Żeby inni nas nie zranili, nie wyśmiali, nie wykorzystali naszych słabości... I w taki sposób stajemy się powoli kimś innym, niż w rzeczywistości jesteśmy... Ale jakim sukcesem jest odkryć co się za taką maską u kogoś kryje! :)



Pozdrawiam sylwestrowo i noworocznie, życząc jednocześnie nieustającej weny w Waszych twórczych działaniach :*

10 komentarzy:

alice k. pisze...

This is awesome! Love everything about it. Please, what does the words mean?

Janka pisze...

Oniemialam! Bardzo mi sie podobaja!

Matilde pisze...

Alice, it's something like that: "Nobody's suspected, that he was crazy with passion" :)

Peninia / Gosia pisze...

Prace są świetne! Magicznego i twórczego Roku 2017 !Pozdrawiam ciepło -Gosia

mosia pisze...

Patrząc na tego pana też bym nie przypuszczała ;-)
świetne ATC, super interpretacja tematu :-D

Muszelia pisze...

Z facetami to nigdy nic nie wiadomo :)

maj. pisze...

Rewelacyjne!!!!!

jola_zola pisze...

Ależ piękne! Ten dżentelmen na tym tle... I to stwierdzenie. Super :)

Sylwia-eR pisze...

O kurcze i właśnie odkryłam,że to jedno cudne atc trafi do mnie!Bardzo się cieszę.Moje zrobione,jednak nie zdążyłam wrzucić do żabki:)

Lawendowy Czas pisze...

zawsze podziwiam Twoje tła, proste ale efektowne
...i faktycznie kamienna twarz jak maska - świetne ATC :)