czwartek, 30 listopada 2017

Kartka inspirowana kolędą...

U Inki na blogu Święta na okrągło wyzwanie na listopad to zrobienie kartki inspirowanej kolędą. Mnie jak zwykle zaskakuje grudzień i co roku w popłochu w ostatniej chwili robię kartki świąteczne. Tym razem mam nadzieję, że będę do tematu trochę lepiej przygotowana, właśnie dzięki wyzwaniom Inki :)


Gałązki i brzegi obrazka oraz tagu pokryłam delikatnie pastą śniegową i posypałam szklanymi kuleczkami.



A inspiracją były słowa tej kolędy:


Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

Sylwia-eR pisze...

Piękna, cudo z nutką retro ...

Carmen pisze...

U mnie ten anioł jest ciągle przekładany bo nie mam na niego pomysłu, chyba już mam :)

maj. pisze...

Prześliczna!!!

Unknown pisze...

Hah, ja jeszcze nie zaczęłam świątecznych ozdób czy kartek, chcę nadrobić zaległości w innych tematach :/

Twoja karteczka jest naprawdę śliczna :)

barbaratoja pisze...

Podobają mi się karteczki z pastami i innymi przestrzennymi dodatkami, chociaż sama mam jeszcze opory przed ich użyciem ;-)