piątek, 23 czerwca 2023

Moments, memories, love...

Zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu na blogu ZieloneKoty.pl "Litery i cyfry". Jak zwykle można zgarnąć fajną nagrodę :) 
Moja propozycja to strona w art journalu, do stworzenia której wykorzystałam magiczne pigmenty od Lindy's Gang, maskę i stemple. W sumie wpis bardzo prosty i nieskomplikowany, ale jakże miło mi się go tworzyło 🥰
No i oczywiście posyłam go na wyzwanie w Art Journal Journey - "All about numbers". Jest to temat, który zaproponowałam w czerwcu i jak widzę spotkał się z ciepłym przyjęciem. Bardzo cieszą mnie Wasze strony z cyframi, które tam pokazujecie!


Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

Valerie-Jael pisze...

Beautiful journal page, Matilde! Hugs, Valerie

craftytrog pisze...

It's a beautiful page Matilde. I love the camera.

My name is Erika. pisze...

This is another super page Matilde. Nice camera image. And I love the purple 😀 happy weekend to you. Hugs Erika

Elkes Lebensglück pisze...

Beautiful page with camera, have a happy week, hug Elke