wtorek, 27 czerwca 2023

Try new things...

Dzisiejszą inspiracją dla Zielonekoty.pl chciałabym Was zachęcić do przełamywania barier, oporów, do eksperymentowania i szukania własnego stylu. A przede wszystkim do niepoddawania się, jeśli myślicie, że coś Wam nie wychodzi ❤

Dla mnie ta praca jest właśnie próbowaniem czegoś nowego. I jest dość nietypowa jak na mnie 😁 Nietypowa, bo baaaardzo mixmediową. Lubię media, ale raczej nie odgrywają one u mnie pierwszoplanowej roli. Tym razem jest inaczej 😊





Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądał proces powstawania tej pracy oraz jak wyglądała przed zdjęciami tu zaprezentowanymi, to zapraszam na mój kanał YT, na krótki film.


A na blogu Zielonekoty.pl znajdziecie kompletną listę produktów, które wykorzystałam tworząc tę pracę.


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy: