poniedziałek, 11 marca 2024

Kartka wielkanocna...

W ostatnim czasie bardzo polubiłam wykrojniki, a zwłaszcza Sizzixa z serii thinlits. Są warstwowe i jeśli tylko opanuje się sklejanie tych małych elementów, to raczej nie sprawiają problemów. A efekty są bardzo ciekawe.

Ponieważ Wielkanoc za pasem, postanowiłam wziąć się za kartki, które tradycyjnie wysyłam rodzinie i znajomym. W tym roku stawiam na wesołą, może nieco dziecięcą odsłonę, ale z obowiązkowym dodatkiem mediów.


Do kolorowania kurczaka wykorzystałam przede wszystkim kredki distress crayons, ale wspomagałam się również tuszami, żeby uzyskać taki kolor, na którym najbardziej mi zależało. Ważne jest to, że wszystkie te produkty - kredki, tusze (zwykłe i oxide) - świetnie reagują z wodą i doskonale ze sobą współgrają. Tło to już efekt zabawy tuszami i akwarelowym proszkiem color glow.



Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu, na którym pokazuję dokładnie czego i jak użyć, żeby osiągnąć efekt zaprezentowany na zdjęciach.


A wszystkie produkty, które wykorzystałam znajdziecie w sklepie ZieloneKoty.pl.

Brak komentarzy: