niedziela, 10 marca 2024

Signs & Symbols and Meaningful Marks...

Pierwszy tydzień marca już za nami, a ja zapomniałam pokazać inspirację do nowego wyzwania w More Than Words. 
Tym razem bawimy się znakami i symbolami, które mają jakieś znaczenie dla nas. To może być też doskonała okazja, żeby wykorzystać je w zestawieniu ze swoim słowem roku.

Dla przypomnienia, moje słowo roku to WYOBRAŹNIA. A jednym z symboli są żarówki, stąd też pojawiły się w moim wpisie i to aż 3 sztuki!
Do zrobienia tła wykorzystałam papier bibułkowy, tusze distress oxide i stemple. Mam nadzieję, że podoba Ci się ta inspiracja ☺💡





Pracę możesz zgłosić:
✅ w grupie More Than Words Art Cafe na FB lub
✅ na Instagramie używając oznaczenia #MTWartjournalchallenge lub
✅ tradycyjnie na blogu ➡️ tutaj

Z chęcią zobaczę Twoją pracę 😃

Brak komentarzy: