czwartek, 18 kwietnia 2013

Mediowe wariacje na temat tła...

Bardzo lubię robić własne tło do pracy, a przynajmniej nieco zmieniać te gotowe. Tym razem urozmaiciłam wprawdzie gotowy scrapowy papier, ale chyba do tego stopnia, że nikt nie odgadłby pierwotnego wzoru :)
Przede wszystkim dodałam fakturę za pomocą maski i gesso, a następnie całość wycieniowałam (ten kolor to Distress Ink - Picked raspbeery) i dodatkowo podbarwiłam Distress Stainem w kolorze Victorian velvet
Na sam koniec dodałam tu i ówdzie stemplowanego wzoru :)
Czarne plamy oraz ramka to efekt chlapania i malowania czarną ecoliną. Ramkę dodatkowo pokryłam preparatem crackle accents.

 

I wbrew temu napisowi - nie bójcie się własnej wyobraźni! Zachęcam do eksperymentowania - efekty potrafią być zaskakujące :)
Zapraszam na blog Scrapcafe po pełną listę użytych przeze mnie materiałów :)

8 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

Podziwiam sposób w jaki przerobiłas tło - ja wielokrotnie próbowałam, ale mam wrażenie, że do takiego mediowania nie zostałam stworzona.

Ala M. pisze...

fantastyczny efekt uzyskałaś, piękne tło!

qedziorq pisze...

piękna i tyle:)

JaMajka pisze...

Piękna strona, tajemnicza i bardzo ciekawa pod względem analizy technicznej :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wow, świetny efekt! Zawsze jak oglądam Twoje prace to żałuję, że tak nie potrafię...

igła i nitka pisze...

Piękne tło i urzekające połączenie kolorów:)

Words and Pictures pisze...

Such a dramatic page, and a great image... love the black crackle!
Alison x

frutti pisze...

Dla mnie czarny jest masakrycznie trudnym kolorem, ale Ty świetnie go połączyłaś z różową paletą:) Tło jak zwykle robi wrażenie :)