czwartek, 25 kwietnia 2013

Oswojony różowy...

Ponieważ moje najbliższe otoczenie składa się głównie z osobników płci męskiej, nie mam innego wyjścia, jeśli chcę wykorzystywać w swoich pracach kolor różowy oraz kwiatowe dodatki - muszę je nieco oswoić :)
Różową bazę tego LO przyćmiłam na początku fioletową mgiełką (od razu mniej dziewczyńsko, prawda?). Potem rozjaśniłam gesso nakładanym przez maskę. A potem wyciągnęłam różnego rodzaju ścinki - głównie w odcieniach brązu. I powstała taka oto kompozycja z moim synkiem w roli głównej :)


Kwiatki w wersji męskiej, czyli z trybikowymi środkami :)

 

Trochę warstw i chlapań...



Embossing...


I gotowe :)


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za niesamowicie miłe komentarze, które zostawiacie zaglądając do mnie :*

16 komentarzy:

Chimera pisze...

Jest super, świetnie poradziłaś sobie z różem :)

qedziorq pisze...

kwiatki w wersji męskiej mnie powaliły:D

Caro-ART pisze...

Świetnie :) różowe i męskie LO

igła i nitka pisze...

Ogromnie mi się podobają efekty "oswajania różu":) To wyzwanie zrobić coś męskiego z kwiatkami - Ty poradziłaś sobie świetnie:)

Boei pisze...

Śliczna praca! Wspaniały klimat i fantastyczne dodatki:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Super! Świetnie potraktowałaś papier i dodałaś mnóstwo pięknych detali. Podoba mi się bardzo :)

Words and Pictures pisze...

A really wonderful layout... and I love how you've "tamed" the pink! Although apparently it's only very recent that girls are pink and boys are blue... Until the 19th century (in Britain at least), blue was thought of as a gentle, soft colour for girls, and red and pink were bright and martial for boys!!
Alison x

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczny scrap! No i świetnie oswojony róż :).

Peninia / Gosia pisze...

Cudowne!!!Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
Peninia
http://peniniaart.blogspot.com/
♥♥♥

Sophie pisze...

Guten Morgen, liebe Matilde,
das sieht wirklich großartig aus.
Das ist ein kleines Meisterwerk.

Sonnige Grüße xx

Rae pisze...

Świetny LO :)

Inka pisze...

super fotka,super oprawa !

Colorina pisze...

świetny scrap!podziwiam nadal trybiki w kwiatach:)

maj. pisze...

Ależ cudna praca!!!

Magda Wisiorek pisze...

Bardzo męska praca! Wspaniale "podrasowałaś" te dodatki, no ale ostatecznie jesteś w tym prawdziwą mistrzynią :)) Pozdrawiam.

Rydia pisze...

Fantastyczny LO ,wszystko idealnie dopasowane. Jestem zauroczona :))