niedziela, 21 kwietnia 2013

Tag na kwiecień...

Oto kolejny tag z edycji "12 tags of 2013" Tima Holtza. Tym razem próbowałam za pomocą dostępnych mi środków uzyskać efekt patyny. Co mi wyszło - sami zobaczcie...


Bardzo trudno uzyskać na zdjęciu ten cały połysk i migotanie...

 
 

Do uzyskania takiego tła użyłam m.in. złotej farby akrylowej, perłowych mgiełek, tuszy wodnych, tuszy distress ink, przezroczystego embossingu na gorąco, liquid pearls... Generalnie jedna wielka improwizacja :)

Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuję za niesamowicie miłe komentarze pod poprzednimi postami :)

17 komentarzy:

Sophie pisze...

Wow! Matilde.
Du bist ja eine tolle Designerin.
Das ist ein großartiges Tag.
Chapeau!

Einen schönen Sonntag noch...
Liebe Grüße von Sophie xx

JaMajka pisze...

Bardzo lubię takie improwizacje :)

Ala M. pisze...

Zachwycające tło!

Caro-ART pisze...

Przepiękny :)

maj. pisze...

Bardzo piękny!!!

Boei pisze...

Piękny! Ważka niesamowita;)

mag pisze...

Wyszło genialnie :)

Sylwia-eR pisze...

Ale cudo : )

Words and Pictures pisze...

Wow, Matilde - this is so cool! I love that textured background, and the colours look sensational - great flourish on the corner! Fabulous take on the tag. I posted mine today too!!
Alison x

Aida Domisiewicz pisze...

OMG! Fantastyczny!!!!! wow!

Barbara pisze...

Ja zawsze jestem pod wrażeniem Twoich tagów-sama nie lubuję się w takich technikach więc z przyjemnością popatrzę na Twoje dzieła.Bardzo podoba mi się ważka,wygląda tak delikatnie i realistycznie jakby miała zaraz odlecieć :))

Unknown pisze...

This is awesome!!! Such fabulous texture!!

frutti pisze...

Wspaniała paleta barw! Tag wygląda jakby zerdzewiał :) Bardzo mi się podoba :)

Anjas-Artefaktotum pisze...

Fantastic steampunk tag!

elpimpi pisze...

REWELACJA!!! FANTASTYCZNE detale!!! I te kolorki! W realu to dopiero musi wyglądać migocząco i błyszcząco! :-)

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjny tag!

Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
Peninia
http://peniniaart.blogspot.com/
♥♥♥

Rydia pisze...

No kochana, tag jest REWELACYJNY !! Chciałabym go zmacać i zobaczyć na żywo.