poniedziałek, 6 maja 2013

Life is so beautiful...

"Life is so beautiful" to temat przewodni mojego mini albumiku, a za razem 1/3 niewielkiego kartonika z papieru "Znalezione w niebie". Całość powstała na "deskowej" stronie "Słodko-gorzkiej miłości", natomiast na okładkę wykorzystałam "Zimną ścianę" z pierwszej kolekcji. Dość chłodne kolory ożywiłam zieloną mgiełką i rozwodnionym brązowym tuszem. W tle lekka faktura otrzymana za pomocą pasty modelującej nakładanej przez maskę.


W pracy wykorzystałam następujące artykuły ze sklepu 13arts:

Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

siostry dwie pisze...

Świetny - w małej formie siła drzemie :)

Boei pisze...

Śliczny! Wzory papierów rewelacyjnie komponują się ze zdjęciami;)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny mini album!Fajne faktury zrobilaś.

Carmen pisze...

Mnie się wydaje,że zamiast wpatrywać się w zdjęcia,oglądacz taki jak ja,bardziej jest zainteresowany szatą graficzną albumiku-pozazdrościć fachowości i smaku.

AgnieszkaD pisze...

Piękny albumik!

Mia pisze...

Piękne papiery, super ze sobą zestawione, świetny albumik i cudowna pamiątka !

frutti pisze...

Pięknie oprawiłaś zdjęcia :) Twój mini album jest zachwycający :)