środa, 8 maja 2013

P jak ptaki...

Czas szybko leci i znowu przyszła pora na kolejną literkę alfabetu w naszej zabawie Scrapcafe - tym razem P, czyli "P jak ptaki". Interpretacja tematu jest jak zwykle całkowicie dowolna, ale musi pojawić się co najmniej jeden ptaszek :) Po wszystkie szczegóły zapraszam na blog Scrapcafe :)
A poniżej, w ramach inspiracji, moja strona artjournala:



Ptaszki i gniazdko pochodzą z Graphics Fairy.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedzinki i niesamowicie miłe komentarze pod poprzednimi pracami!

12 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Podoba mi sie Twoja strona art jurnalowa :)

Unknown pisze...

świetne!

Chimera pisze...

Genialna! Jestem nią zachwycona!!

Mia pisze...

Haha, już sam facecik z tym uśmiechem jest obłędny, a całość genialna - świetnie dopasowany tekst do obrazków ! Bomba ! :-))

qedziorq pisze...

świetna praca! wywołuje mega uśmiech na twarzy, no i też tak wyglądam, gdy już mnie zmęczenia dopada:D

Unknown pisze...

hehe, świetna praca. Ten facet ma tyle na głowie, że mu współczuję ;)

Pia pisze...

so beautiful
hugs Pia

frutti pisze...

Przezabawny wpis :) Podoba mi się połączenie różnych obrazków - fajny kolaż z tego wyszedł. No a tło, to już mistrzostwo świata!

Ala M. pisze...

obłędny wpis!

Nowalinka pisze...

Fantastyczny, tekst i obraz - pełna harmonia :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczna interpretacja tematu i wykonanie jak zwykle obłędne :)
Czasem czuję się jak ten pan ;)

hania739 pisze...

Haha - super :)))))))))