niedziela, 12 maja 2013

Wyzwanie z wiatraczkiem...

Zapraszam Was dzisiaj na bardzo przyjemne wyzwanie sklepu 13arts - "Z mapką, maską i wiatraczkiem". Rodzaj pracy jest całkowicie dowolny, a wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj. Ayeeda przygotowała fantastyczne nagrody! :)
A w ramach mojej inspiracji - karteczka :)





Mam nadzieję, że zastosowanie maski jest widoczne :) To te białe (a w zasadzie przeźroczyste) kropeczki z medium żelowego nałożone przez maskę :) Pozostałe miejsca potuszowałam na różowo, a z kropek starłam nadmiar tuszu - dlatego wyłonił mi się biały wzór spod spodu. Bardzo ciekawie wygląda to na żywo :)
Pozdrawiam i dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie! :)

16 komentarzy:

SanDee1899 pisze...

Another wonderful and beautyfull creation . Just love it!
XOXO SanDee1899

Jeannette pisze...

WOW,Amazing creation,beautiful details and colors,iam so facinadet,love it!!!

Hugs Jeannette

Chasia pisze...

Rzeczywiście bardzo fajny efekt osiągnęłaś. A wiatraczek po prostu urzeka :)

sajciastyczna pisze...

jejku praca jest piękna! dokładnie wiatraczek zwala z nóg - jest niemiłosiernie piękny!

wdomuujagi pisze...

bardzo mi się podoba

Sophie pisze...

Wow, Was hast du da gezaubert?!
Das ist unglaublich und spektakulär.
Eine tolle Karte mit einem super Effekt.
Chapeau!
Das sieht großartig aus, Matilde.

Eine schöne neue Woche wünscht dir Sophie

Chimera pisze...

Ale śliczna, wiatraczek wyszedł Ci perfekcyjnie! Po przeczytaniu opisu, chciałabym ją podotykać :)

Words and Pictures pisze...

Oh, how pretty... the three panels are gorgeous, and the pinwheel is so cute!
Alison x

igła i nitka pisze...

Wspaniała kartka! To połączenie kolorów jest urzekające:)

Maja Stokk / eyovine pisze...

Beautiful =)

Boei pisze...

Cudowne to maskowane tło:) I praca piękna z tym wiatraczkiem;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jakie ciekawe tło zrobiłaś, jak zwykle nie zgadłabym, w jaki sposób ;)

Unknown pisze...

Such a pretty card :)

Gaby Bee pisze...

What a beautiful creation! Love the pinwheel.

Hugs,
Gaby

kigabet vel Ki pisze...

jak tylko ją zobaczyłam pokochałam ....... cudna ...

rosaliaa pisze...

rewelacyjny wiatraczek