niedziela, 19 września 2021

Jesienna kartka...

Jesienna pogoda, a przede wszystkim spadające już liście, zainspirowała mnie do zrobienia takiej jesiennej karteczki. Tło stworzyłam za pomocą płytki żelowej - gelli plate, na której odbiłam liście. Bardzo podoba mi się ten efekt.


Kwiatek pokryty jest złotym pudrem do embossingu.


Blasku dodają delikatne chlapnięcia złotą farbką.


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie ZielonychKotów - "Bliżej natury":


oraz na wyzwanie Country View Challenges - "The Leaves Begin To Fall".

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Zaglądających 😘


12 komentarzy:

Papierowo mediowe to i owo pisze...

Genialna praca!!! Alez bylam ciekawa, jak to odbilas... ze do bloga dotarlam ❤❤❤

Matilde pisze...

Bardzo się cieszę, że i tu zajrzałaś 😍

Etoile pisze...

Wygląda cudownie 🙂

Carmen pisze...

Bardzo ciekawy efekt i coś nowego :)

Ludkasz pisze...

Bardzo mi się podoba... chyba musisz powiedzieć coś więcej o tej płytce 😍

Dawn C. pisze...

Beautiful and delicate fall card.

MAXymalnie Papierowo pisze...

Pięknie i delikatnie wyszło! Płytka jest rewelacyjna! Też używam :)

Craftfanka pisze...

Efekt naprawdę fantastyczny:) PIĘKNIE WYSZŁO!

rachel pisze...

So beautifully very! Love it! Thanks for joining us at Countryview Challenges and good luck in the draw. Hugs Rachel xx

Adrianna - Blog DIY Adzik-tworzy.pl pisze...

Śliczna kartka! Ten delikatny zarys/odbicie liścia mnie zauroczyło 🤩

Deri Crafts pisze...

No cudna pracka, no...i nie mogę głosować ;)

Asia pisze...

Genialnie to wymyśliłaś. Fajnie wygląda ten odbity listek.