niedziela, 24 października 2021

If not now, when?...

Dzisiaj chciałam zaprezentować wpis do art journala w odcieniach niebieskości i zieleni - zgodnie z wytycznymi zabawy w Art Piaskownicy

W pracy wykorzystałam moją nową miłość - kredki distress. Świetnie się nimi barwi, są niesamowicie napigmentowane i fajnie reagują z wodą. 

W tle wykorzystałam kawałki gazety i ścinki różnych papierów. Obowiązkowo również stemple i wzór nałożony przez maskę.

Pracę zgłaszam na wyzwanie More than Words:

oraz Art Piaskowicy:

Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

Asia Hadzik pisze...

Super!

Sharon Fritchman pisze...

Your art journal page is absolutely beautiful, Matilde! I love the gorgeous colors in the background and the beautiful way you used magazne and newspaper pieces to create it. And I really like the sentiment, too. Thank you so much for joining us at More Than Words this month!

Umbrella pisze...

Cudne! Jak widzę Twoje prace, od razu chce mi się tworzyć :)

Yulia pisze...

Amazing page! Thanks from MTW!
Yulia:)

Heather McMahon pisze...

This page is amazing! Love your colours and the gorgeous pic. Thanks for playing along with us at More Than Words.

Kasia (Pracownia Esme) pisze...

Bardzo fajny wpis!
Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

Maede pisze...

Ale cudne! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

idaho pisze...

Piękny wpis! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!

Empire of the Cat pisze...

Lovely composition and colours. Thanks for joining us at More Than Words - Elle xx