czwartek, 8 lutego 2024

Dragon or red...

Zapraszam na lutowe wyzwanie w More Than Words.

Tym razem wyzwanie jest związane z tym, że 10 lutego zaczyna się Chiński Nowy Rok i będzie to Rok Smoka. Chińska astrologia opiera się na roku urodzenia i w związku z tym każdy ma swojego zwierzęcego odpowiednika oraz wyjątkowy element (np. możesz być metalowym tygrysem lub wodnym królikiem). W naszym wyzwaniu możesz użyć swój element, który ustalisz następująco:

🔸 Jeśli ostatnia cyfra twojego roku urodzenia to 0 lub 1, twoim elementem jest metal.

🔸 Jeśli ostatnia cyfra twojego roku urodzenia to 2 lub 3, twoim elementem jest woda.

🔸 Jeśli ostatnia cyfra twojego roku urodzenia to 4 lub 5, twoim elementem jest drewno.

🔸 Jeśli ostatnia cyfra twojego roku urodzenia to 6 lub 7, twoim elementem jest ogień.

🔸 Jeśli ostatnia cyfra twojego roku urodzenia to 8 lub 9, twoim elementem jest ziemia.


Czyli przykładowo - jeśli urodziłaś się w 1981 roku twoim elementem jest metal.

Ja w swojej pracy zainspirowałam się kolorem czerwonym i motywem smoka. To prawdopodobnie pierwszy smok, który pojawił się w jakiejkolwiek mojej pracy 😁 Wykorzystałam też swoje słowo roku (wyobraźnia). A do stworzenia tła wykorzystałam mgiełkę, stemple, pastę strukturalną i farbę akrylową.







Pracę możesz zgłosić:

✅ w grupie More Than Words Art Cafe na FB lub

✅ na Instagramie używając oznaczenia #MTWartjournalchallenge l

Z chęcią zobaczę co stworzyłaś 😃


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy: