czwartek, 11 sierpnia 2011

Mała rzecz, a cieszy...

Po pierwsze, to baaaardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod moim pierwszym scrapem. Cieszę się, że nie jest jakąś totalną klapą,bo trochę miałam obawy prze wejściem na duży format :)
Po drugie, to dzisiaj chciałam pokazać notesik z moim ulubionym chłopczykiem, którego zapewne jeszcze nie raz wykorzystam :) Pierwszy raz użyłam glimmer mist (chłopiec pięknie się mieni, co diabelnie trudno jest uchwycić na zdjęciu) i już teraz rozumiem to szaleństwo na punkcie mgiełek :)


Jeżeli ktoś jest ciekawy, jakich preparatów użyłam, to zapraszam na blog Scrapcafe po więcej informacji.
A po trzecie, to mam jeszcze zaległe ATC z balonami i ATC w nietypowym kształcie - przygotowane na wyzwania u Scrapujących Polek.

I boska Greta w nietypowej oprawie :)


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Fantastyczne prace :) notes już na blogu sklepowym podziwiałam. Pozdrawiam

KOLOROWY ptak pisze...

Kochana Matilde, dzisiaj otrzymałam przesyłkę od Ciebie! i jestem zauroczona zakładką i podkładką :) są cudowne! a książkę mam zamiar dzisiaj wieczorkiem zacząć czytać - zapowiada się bardzo ciekawie ;) dziękuję Ci przeogromnie :*

cudownie klimatyczne prace, notesik ma świetną kolorystykę, a ATeCiaki są genialne!

pozdrawiam cieplutko :*

Boei pisze...

Przepiękne prace, a notes- REWELACJA!!!:)

Aida Domisiewicz pisze...

świetne prace! notes cudowny!

Unknown pisze...

Cuda.
Wszystko mi się ogromnie podoba.

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetne prace:) Bardzo podoba mi się jak użyłaś etykiety Marianne Design! Bardzo ładnie razem z owalem i chlopczykiem wygląda :)

igła i nitka pisze...

Wspaniały notes! Uwielbiam takie cudeńka - tylko potem jest problem, bo są tak piękne, że szkoda je zapełniać notatkami:)

frutti pisze...

ATeCiaki widziałam już na Scrapujących Polkach - są przepiękne! A notes wprost obłędny - szczególnie podoba mi się zestawienie kolorów. Pozdrawiam xoxo

edytta-p pisze...

Uroczy notes, uwielbiam takie gadżety ;)

Joanna Oborska pisze...

A, połknęłaś mgiełkowego bakcyla?! No to niech Twój portfel drży, bo ich nigdy dość ;) :)
Prace są piękne! Wszystkie!
:)

Asia Hadzik pisze...

Cudeńka po prostu:)

Cartadea pisze...

cudny notes!a Greta....ach...

czarownica pisze...

I love it.Super pomysł na Grete!

Olga Siedlecka pisze...

Oj, cieszy, cieszy, pozdrowienia!