niedziela, 7 sierpnia 2011

Mój pierwszy scrap...

No więc odważyłam się i zrobiłam swój pierwszy scrap :) Oszczędny w dodatkach, ale bałam się, żeby nie przesadzić na początek. Dodatkową mobilizacją było to, że scrap miał się pojawić w ramach sierpniowego wyzwania na blogu Scrapcafe. Wyzwanie nie lada, bo trzeba spełnić następujące wytyczne: ma być LO, z użyciem rozetki, czegoś turkusowego, czegoś dyndającego, kwiatka (-ów), i z interpretacją cytatu: "Kochać - to znaczy dać tobie moją radość, to twoja radość dla mnie; to nasza radość dla innych" (interpretacja dowolna - może być użyty cytat, jakieś jego słowa czy np. tylko zobrazowany). U mnie dyndający jest ster, turkusowe m.in. koraliczki, kwiatek jednocześnie rozetka, a z cytatu słowa "nasza radość". Zapraszam do zabawy, bo można wygrać całkiem przyjemną nagrodę - bon na zakupy w sklepie scrapcafe :)

18 komentarzy:

Wioletta pisze...

Piękny:) aż nie chce się wierzyć że pierwszy:)

Boei pisze...

Śliczny!! Cudowny klimat, fajne dodatki:)

Unknown pisze...

Wspaniały. Aż trudno uwierzyć,że to pierwszy.
Pozdrawiam

amaggie pisze...

Najpięknieszy, bo... pierwszy! Będzie Ci przypominał początki "scrapowania" ;)

malflu pisze...

Świetny i na pewno nie ostatni :-) Scrapuj dalej :-)

Caro-ART pisze...

Świetny ;) i pełen miłości.

Anonimowy pisze...

jaaaaki ładny:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny, zdjęcie bardzo łądne :)

u Alojka pisze...

pierwszy? no piękny!

anias pisze...

Pierwszy??? No to cudny! Ja też jakoś boję się za LO zabrać,kiedyś :) się odważę :) Pozdrawiam!

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję! Bardzo udany początek, który wygląda na porządne zaawansowanie :)

Aida Domisiewicz pisze...

Boski! Wcale nie widać, że pierwszy, bo naprawdę baaardzo udany:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny jest i wcale nie taki oszczędny :) Zauważyłam sporo smakowitych detali :)

igła i nitka pisze...

Po takim świetnym początku nie mogę się już doczekać następnych scrapów:)

KOLOROWY ptak pisze...

odnoszę podobne wrażenie, jak moje przedmówczynie :) jeżeli to jest Twój pierwszy, to kolejne chyba mnie zmiotą z krzesła ;)
jest przepiękny! bardzo podoba mi się sposób w jaki zawiesiłaś kotwicę :) pozdrawiam cieplutko

Unknown pisze...

Przepiękny morski klimat jest na tym scrapie !!!

IWA pisze...

Uroczy i delikatny!

Linda Vincent pisze...

This is wonderful....you created it beautifully Matilde.