poniedziałek, 1 sierpnia 2011

A prezent pójdzie do....

Wczoraj zakończył się termin do zapisów na prezent ode mnie, a dzisiaj losowanie :) Cieszę się, że mogłam przy tej okazji poznać nowe osoby i Wasze blogi - tym bardziej, że zawitały do mnie osoby ze świata pozascrapowego :)
Przebieg tradycyjnego losowania udokumentowany zdjęciowo :)
Odpowiedni pojemniczek na losy...


...zawartość włożona i pomieszana...


..."Maszyna losująca" bardzo przejęta...


...i szczęśliwy los należy do...


Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie, a Kolorowego Ptaka proszę o kontakt :)

7 komentarzy:

Ela Męcik pisze...

Gratulacje!

Unknown pisze...

Kolorowy Ptaku - gratuluję

Joanna Wiśniewska pisze...

Ale szczęściara! :)

justysias7000 pisze...

Gratuluję i szczerze zazdroszczę:)

anias pisze...

Gratuluję zwyciężczyni!! Maszyna losująca przecudna- też bym taką chciała! Moja wyrosła!
Pozdrawiam!

KOLOROWY ptak pisze...

OMG! zatkało mnie!!!! :) ale się cieszę!!! dziękuję :* i jeszcze wielki buziak dla słodkiej maszyny losującej :*

Anonimowy pisze...

gratulacje;)

fajny masz pojemniczek do losowania;)