czwartek, 4 sierpnia 2011

Wędrujący album...

Witajcie Kochani! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój pierwszy albumik, który odważyłam się puścić w świat do zaprzyjaźnionych Scrapomaniaczek, co by się wpisały i zostawiły swoje złote myśli na temat szczęścia :) Poza tym troszkę chcę się pochwalić, bo album jest również moją debiutancką pracą w ramach DT blogu Scrapcafe :) Zapraszam Was tam serdecznie po więcej informacji na temat materiałów, a już niedługo na pierwsze wyzwanie nowego zespołu :)
Album utrzymany w jesiennej tonacji, ale dzięki tuszowi distress - scattered straw nabrał niezwykłego, słonecznego ciepła. To mój pierwszy distress, ale już widzę, że będę sobie powiększała kolekcję! Do tego ulubione motylki, ćwieki, mini tagi, trochę przeszyć na maszynie, embossing na gorąco i przecudny aniołek :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Środek...

...i parę szczegółów...

A album powędruje do Pasji Kati, Boei, Scrap Gallery Marzenki, Ayeedy, Aniki i Mikbala :)
Dziękuję, że wytrwaliście do końca ;)

11 komentarzy:

Kasia pisze...

Piękny albumik. Wszystko fajnie komponuje się ze sobą, Co do distressów to również po pierwszym użyciu mnie zauroczyły:)

Jyoti pisze...

Jaki śliczny albumik! Tylko pozazdrościć:)))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna praca :) Już go wypatrzyłam w Scrap Cafe :)

Anika pisze...

Piekny album, mam nadzieje ze juz nie moge sie doczekac kiedy trafi w moje rece

Boei pisze...

Cudowny! Piękne kolory:) Czekam;)

Unknown pisze...

No albumik jest śliczny. Już go wymacałam:). Jednak nie oddam go do poniedziałku, bo mi się tak podoba ;)))

ZUzanna pisze...

ooo.. śliczny.. taki bardzo... TWÓJ :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny i bardzo ciepły :)

frutti pisze...

Jestem zachwycona tym albumem - pamiętnikiem! Jest przewspaniały~!

KOLOROWY ptak pisze...

zakochałam się!!!!! jest cudowny!

maj. pisze...

Cudeńko!!!