piątek, 9 września 2011

Wakacyjne wspomnienia...

Powolutku rozkręcam się z robieniem tradycyjnych scrapów. Boję się jeszcze szaleć z dodatkami, żeby nie przedobrzyć, dlatego tym razem postawiłam na piękny, wzorzysty papier 7gypsies - Gypsy Market: Saige, który doskonale mi pasował do zdjęć z górskiej wyprawy :)
Całość prezentuje się tak:


I kilka szczegółów...


Zapraszam na blog Scrapcafe po więcej informacji na temat materiałów, z których korzystałam.
Boei, dziękuję za śliczne wycinanki, których dopiero teraz odważyłam się użyć :)
Dziękuję za odwiedzinki :)

12 komentarzy:

frutti pisze...

Rewelacyjny scrap! Całość idealnie zgrana kolorystycznie. Ależ mi się podoba :)

KOLOROWY ptak pisze...

piękny! kolorystyka idealnie wpasowuje się w temat górskich wędrówek :) cudowne detale!

Caro-ART pisze...

Świetny scrap :)

Aida Domisiewicz pisze...

Już tam byłam i chwaliłam:) Ale jeszcze tu pochwalę, bo scrap jest świetny!!! :*

Matilde pisze...

Kochane jesteście :*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny scrap!!!
Bardzo podoba mi się jego kompozycja :)
:*

maj. pisze...

Piękny, a zwłaszcza szczegóły!!!!

Po prostu Asia pisze...

świetny scrap! bardzo podobają mi się kolory i kompozycja :)

igła i nitka pisze...

Świetne połączenie kolorystyczne! Zdjęcia kapitalnie komponują się z tłem i subtelnymi dodatkami. Piękna pamiątka z górskiego wypadu:)

Arte Banale pisze...

Jak go zobaczyłam byłam pewna, że to digi! Super wyszedł, bardzo oryginalnie!

Anonimowy pisze...

Śliczne... już nie mogę się odczekać własnej machiny

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładny scrap :) Kartka z domkiem i rozetką również :)