wtorek, 20 sierpnia 2013

Ślubna kopertówka...


Sezon ślubny w pełni, więc postanowiłam tym razem zaprezentować popularną kopertówkę. Jeżeli ktoś wątpił, że papiery 13arts nie nadają się do delikatnych, ślubny prac, to mam nadzieję, że uda mi się rozwiać te wątpliwości :)
Bazą tej kopertówki jest papier "In your eyes". Z mediów tym razem użyłam tylko bezbarwnej perłowej mgiełki do spryskania kwiatków. Pozostałe ozdoby: kwiatki i piórka znajdziecie na półkach w sklepie 13 arts :)


Zainteresowanych użytymi przeze mnie materiałami zapraszam na blog 13 arts oraz do sklepu :)

11 komentarzy:

Chimera pisze...

Oj tak, ten papier jest idealny do delikatnych prac, sama w podobnym celu go użyłam ;)
Pięknie i elegancko wyszła Ci ta kopertówka.

Karmeleiro pisze...

Jak delikatnie :)

Joanna Oborska pisze...

Ślicznie, delikatnie, romantycznie :)

hania739 pisze...

Ślicznie Ci wyszła :))

siostry dwie pisze...

Delikatna i elegancka karteczka - bardzo nam się podoba, to pewnie z zamiłowania do listów :)

Handmade By Doris pisze...

Przeoiękna kolorystyka :))

Boei pisze...

Piękna... W mojej ulubionej kolorystyce;)

Sophie pisze...

Wunderschön, Matilde :-)

Sophie

maj. pisze...

Urocza i cudne kolory!!!

Magda Wisiorek pisze...

Świetne,a piórko w tym kolorze - bombowe :)

Anjas-Artefaktotum pisze...

WOW that's an amazing decorated envelope.