poniedziałek, 1 czerwca 2015

Baśnie Andersena...

Niestety maj nie sprzyjał mojej twórczej aktywności. Dlatego też majowe ATC dla ArtGrupy pokazuję dopiero teraz... W maju tematem były baśnie Andersena. Ja postanowiłam zobrazować "Słowika". Dla mnie baśnie Andersena kojarzą się przede wszystkim z przepięknymi ilustracjami Jana Marcina Szancera. Do tej pory uwielbiam je oglądać. A same baśnie.... Niejedna wyciskała łzy z oczu...




Pozdrawiam wszystkich, którzy pomimo mojej znikomej aktywności tu zaglądają i zostawiają miłe słówko komentarza :*

16 komentarzy:

Iwona create pisze...

Łał... są przepiękne... zachwycam się tłem, bo jest niesamowicie ciekawie detale :) :) :)

Iwona create pisze...

Errata do mojego komentarza:
"... bo ma niesamowicie ciekawe detale..." :)

Matilde pisze...

Podoba mi się oryginalna wypowiedź - bez erraty :)

malwinkowo-scrap pisze...

fantastyczne:)

Sophie pisze...

Eine schöne Karte, liebe Matilde.

Liebe Grüße

Sylwia-eR pisze...

Świetne-zawsze podziwiam to jak piękne tworzysz tła....

Madlenia pisze...

Piękne, zarówno kolory jak i motywy. Bardzo podoba mi się dynamika pracy, dużo się dzieje, a zarazem praca jest spokojna :)...super!

maj. pisze...

Ależ cudne!!!

ROMA pisze...

Urzekający idopracowany w każdym calu!

Agnieszka Korman pisze...

Piękne!

jola_zola pisze...

Idealne ATCiaki, jak to u Ciebie!

Hrabinka Anna pisze...

uwielbiam takie tla i wyciete wypuklosci, super

hania739 pisze...

Wow - świetnie przedstawiłaś tą baśń, całość wspaniale sie prezentuje :))

Words and Pictures pisze...

Fabulous ATCs - the layered stamping looks amazing, and I love the pop of dimension you gave the birdcages. It's too long since I've been to visit, so I'm going to have a look around and see what you've been creating!
Alison xx

Magda Wisiorek pisze...

Piękne, aż wzrusza. Ja też mam sentyment do ilustracji, od tego uzależniam często zakup :)

gibonik pisze...

przecudne są! podróżuję w czasie po Twoim blogu i się zachwycam :)