poniedziałek, 16 listopada 2015

My dear friend...

Odkąd mam pod ręką kilka wywołanych zdjęć, zauważyłam, że to bardzo wspomaga mój proces tworzenia :) Na ogół właśnie brak zdjęć (wywołanych) powoduje, że moje projekty pozostają w głowie... Jak już zdiagnozowałam problem, to chyba warto coś z tym zrobić ;)
Ten scrap, jak żaden inny, powstał dosłownie w parę minut. Wszystko tak jakoś samo się dobrało i ułożyło :) Poza tym dodatkową zachętą było wyzwanie w Diabelskim Młynie - "Mediujemy - stemplujemy", czyli coś, co lubię najbardziej :)
Wypróbowałam też moją nową maskę Tima Holtz'a - bardzo spodobał mi się ten wzór :) A całość w moich ulubionych kolorach: brązie i zieleni, w klimacie lekko vintage :)




Dodatkowo scrap zgłaszam na wyzwanie Berry71bleu - "Vintage november".


Pozdrawiam słonecznie, pomimo tej listopadowej szarugi :)

16 komentarzy:

froebelsternchen pisze...

A wonderful layout!♥

Iwona create pisze...

łaaaał - to jest superowe :) :) :)

kigabet vel Ki pisze...

uwielbiam u ciebie te drobne detale które budują całość ... cudny klimat pracy :)

Unknown pisze...

Wonderful textures, colors and details! So very lovely! Thank you for playing along with us at Berry71Bleu!

Muszelia pisze...

Dobrze chlapnięte :)

Gryczová Denisa pisze...

This is stunning!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny LO, wzory z maski pasują idealnie :)
Ja mam zupełnie odwrotny problem - mamy wywołane mnóstwo zdjęć, wręcz setki i jakoś nic z nimi nie mogę zrobić ;)

od A do Zet pisze...

Dziękujemy za udział w diabelskim wyzwaniu z "od A do Zet".
Zjawiskowa praca! Wzór maski obłędny! Całość robi wrażenie!

Ewik pisze...

a Twój Wspaniały:)

Kay F pisze...

A simple but beautiful & striking page! Thanks for joining us at Berry71Bleu!

Dana Tatar pisze...

I love this design! The texture and color on the background is fantastic. I love all the layers. Thanks for joining us at Berry71Bleu!

TandiArt pisze...

Love the design! Thank you for playing along with Berry71Bleu!x

Words and Pictures pisze...

Really stunning layout - great composition, and the perfect colours for you, and yes, that Tim Holtz stencil is lovely. Maybe I'm tempted now...
Alison x

Cathi ONeill pisze...

Gorgeous layout, love all the layers and details! So happy you joined us this month at Berry71bleu!

Denise van Deventer pisze...

Love the styling and design on your page....so gorgeous! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładny!