niedziela, 20 grudnia 2015

Santa is coming...

Mało mnie tu w grudniu, ale też i mało w tym miesiącu tworzę. Czasu ciągle mało i niektóre rzeczy schodzą na dalszy plan... Mam nadzieję, że w Nowym Roku będzie ciut inaczej :)
Kartek świątecznych w tym roku praktycznie w ogóle nie robiłam, bo zostało mi sporo ubiegłorocznych (produkowałam z dziećmi). Ale coś tam - tak symbolicznie - to musiałam zrobić :) Papiery świąteczne przeznaczę chyba na jakiś świąteczny albumik....


Ponieważ ta kolekcja UHK jest sama w sobie mocno zmediowana, za dużo od siebie już nie dodawałam. Jedyne media to brokat na śnieżynce, napis pokryty glossy accents i brokatowy splash :)




Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

Chimera pisze...

Jak ślicznie! Świetnie wygląda ta śnieżynka :)

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna :)) szczególnie fajny napis ;)

Gaby Bee pisze...

LOVE this card. Beautifully done!

Wishing you a very Merry Christmas and a Happy Creative New Year!

Hugs,
Gaby

maj. pisze...

Urocza! Magicznych Świąt!!!

Maszka pisze...

Świetna ! Pomysł rewelacyjny. Pozdrawiam już poświątecznie - M. !